Обмін/Повернення

Ви хочете обміняти або повернути товар?

Щоб оформити процедуру обміну або повернення товару, потрібно дотриматися таких умов:

1. Товар, який підлягає поверненню, не використовувався та зберіг свій початковий товарний вигляд.
2. Упаковка збережена без пошкоджень.
3. Наявність чека від магазину Attribute.ua.
4. Товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дати покупки.
Якщо хоч один із пунктів порушено, то магазин має право відмовити у процедурі обміну/повернення товару згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Відправка товару для повернення/обміну по Києву та Україні

Якщо Ви відправляєте товар для повернення (обміну) неналежної якості або, який Вам не підійшов, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером магазину та погодьте з ним адресу для відправлення (відправка виконується через оператора експрес-доставки «Нова пошта»).
Витрати, пов'язані з пересиланням товару для повернення (обміну), оплачує покупець. Якщо ж помилка сталася з вини менеджера, магазин здійснює пересилку власним коштом.

Важливо: ми не здійснюємо повернення коштів післяплатою (накладною платою). Тому під час оформлення відправки на повернення у відділенні «Нової пошти» не вибирайте пункт «Контроль оплати», інакше ми не зможемо забрати товар для повернення з «Нової пошти» та компенсувати вартість товару.

Що робити, якщо Ви отримали товар неналежної якості

1. Надішліть нам товар неналежної якості (оплачує покупець). Адресу відправки погодьте з менеджером магазину.
2. Майстер сервісного центру надає висновок щодо результатів огляду отриманого товару.
3. Якщо товар має виробничий брак, ми виконаємо заміну товару або повернемо гроші. Витрати, пов'язані з оплатою відправки товару для обміну, бере на себе магазин.
4. Якщо брак – це наслідок неправильної експлуатації товару покупцем, фахівці сервісного центру здійснюють ремонт виробу. У такому разі витрати, пов'язані з ремонтом та відправкою товару, оплачує клієнт.

Компенсація коштів у разі повернення

Процедура складається з наступних етапів:
1. Ви надсилаєте нам товар, який Ви хочете повернути.
2. Отриманий товар оглядає наш експерт та виносить рішення щодо дотримання всіх умов повернення.
3. Ми компенсуємо вартість товару на Вашу банківську картку.