Яскрава історія успіху: подарункові аксесуари бренда S.T. Dupont

Яскрава історія успіху: подарункові аксесуари бренда S.T. Dupont

На ринку подарункових аксесуарів представлені різноманітні ексклюзивні пристосування від всесвітньо відомих брендів. Серед них гідне місце займають товари S.T. Dupont - в асортименті покупці знайдуть аксесуари для куріння та відповідні витратні матеріали, вироби шкіргалантереї та бізнес-атрибутику, шпильки для краваток і запонки, і, звичайно, портфелі, валізи, саквояжі, сумки.

Дебют торгової марки

Засновником компанії та торгової марки є парижанин Симон Тіссо-Дюпон, початковою ідеєю якого було створити майстерню з виробництва елітних виробів з натуральної шкіри. Честолюбство й амбіції молодого майстра знайшли своє відображення в назві марки, яку він просто й невигадливо дав своє ім'я - S.T. Dupont.

Поставивши перед собою мету створити унікальні вироби, Дюпон освоїв новітні методики оздоблення, вклав значні гроші в навчання старовинним технологіям переробки лаку. У 1872 році лак був дуже рідкісним і дорогим покриттям, оскільки сировина для його виготовлення видобувалася у малих кількостях у Китаї, а далі пересилалась до Франції. Секрет авторської методики нанесення лаку досі не розгаданий сучасниками, які мріють дізнатися всі тонкощі створення екзотичних відтінків у виробах від S.T. Dupont.

У 1920-х роках справу продовжили сини майстра, які розширили бізнес за допомогою випуску високоякісних шкіряних саквояжів. Дорожні аксесуари виготовлялися вручну, що і стало візитною карткою майстрів. Над виготовленням одного саквояжу працювали близько 17 талановитих професіоналів.

Такі статусні товари все частіше купувалися у подарунок солідним персонам; королева Данії, подружжя герцогів Віндзорів, махараджа Патьяла і навіть Єлизавета не вирушали у подорож без валізи ручної роботи від славетних братів-французів.

Популярні колекції французького бренда

Ексклюзивні аксесуари від S.T. Dupont класифікуються на 4 групи:

  1. "Мистецтво подорожей": колекція складається зі шкіряних дорожніх речей найвищої якості, зроблених вручну;
  2. "Мистецтво вогню": з 1952 року компанія виготовляє газові запальнички, майстерно покриті унікальним лаком і інкрустовані сріблом, золотом, діамантами. Величезний вибір аксесуарів до них;
  3. "Мистецтво спокушання": тут покупець знайде статусні елементи стилю (запонки і затискачі для краватки) та чудові аромати з бездоганним звучанням;
  4. "Мистецтво письма": в 1972 році в асортименті з'явилася срібна перова ручка класу "люкс" ювелірної роботи. Згодом виробник додав до колекції елегантні кулькові ручки, олівці і моделі-ролери.

Пропонуємо Вам ознайомитися з асортиментом бренда S.T. Dupont на нашому сайті.

Поділитися:
ІНШІ ЦІКАВІ СТАТТІ