
Waterman - багатогранність стилю і монолітна надійність
Компанія Waterman - престижний французький бренд зі світовим ім'ям, який перетворив звичайний канцелярський предмет - ручку - на модний і надійний аксесуар.
Як створити престижний світовий бренд з нуля?
Відповідей на це питання є безліч, але головна їхня суть – мотивація і бажання створити щось краще, ніж є зараз. Наприклад, звичайний страховий агент Л. Е. Ватерман відкрив для себе ці дві складові успіху при досить прикрих обставинах.
Його багаторічний трудовий стаж у страховій сфері мав окупитися підписанням вельми вигідного контракту. Однак в останній момент його ручка протекла, зіпсувавши папір. Доки документи готувалися повторно, клієнт уклав угоду з іншим агентом.
Після цього випадку Льюїс поклявся, що створить ручку з надійним механізмом. Так з'явилася Regular з капілярною системою подачі чорнила. Її конструктивна особливість полягає в блокуванні витікання чорнила у вертикальному положенні ручки.
Regular викликала небувалий ажіотаж серед виробників письмового приладдя, які почали застосовувати подібні технології в своєму виробництві. Не очікуючи такого успіху Ватерман запатентував свій винахід, а в 1888 році заснував компанію L. E. Waterman.
Тернистий шлях до успіху та світового визнання
L. E. Waterman стрімко розвивалася. Акцент було зроблено на випуску письмового приладдя преміум класу. Ця стратегія себе повністю виправдала. У 1900 продукцію компанії стали експортувати до багатьох країн, було створено представництво у Франції.
Серед основних досягнень перших років варто відзначити:
- безапеляційну перемогу на всесвітній виставці канцелярського приладдя в Парижі у 1900 році, завдяки чому бренд здобув всесвітню популярність;
- винахід і придбання патенту на кліпсу, канцелярську деталь, яка дозволяла прикріпити ручку в кишені або щоденнику;
- прем'єр-міністр Великобританії Л. Джордж підписав Версальський договір золотою ручкою Waterman;
- випуск 2-х найвідоміших ручок того часу, моделі Patrician і CF, які були визнані іконами стилю і стали прообразами багатьох письмових приладів 20 століття.
У 1940 роках Французьке представництво було змушене змінити маркетингову стратегію і почати випускати недороге канцелярське приладдя, що дозволило їм утриматися на плаву. Після закінчення війни компанія знову повернулася до преміум сегменту.
Американське представництво не змогло вчасно переорієнтуватися, що й привело його до банкрутства в 1954 році.
У 1987 році The Gillette Company поглинає Waterman. Непродумані дії топ-менеджерів ледь не призвели до краху компанії. Ситуацію рятує корпорація Newell Rubbermaid, вона викуповує Waterman і запускає абсолютно безпрецедентну компанію з повернення колишнього іміджу бренда. Змінюється торгова стратегія, вперше вона спрямована не тільки на аксесуари для ділових чоловіків, але і на стильну канцелярію для забезпечених молодих дівчат. Зі слоганів компанії поступово зникають слова "якість", "надійність". На зміну їм приходить "індивідуальність стилю", "витонченість" тощо.
Письмові прилади Waterman гідно оцінять чоловіки і жінки, які прагнуть не лише неперевершеної якості, а й неповторного стилю.
Переглянути асортимент продукції цього бренда ви можете в нашому каталозі.