Як відділу маркетингу обрати сувенірну продукцію для важливих клієнтів або партнерів

Як відділу маркетингу обрати сувенірну продукцію для важливих клієнтів або партнерів

"Головний біль" відділів маркетингу багатьох компаній - вибір сувенірів для ВІП-клієнтів або партнерів. Часто керівництвом ставиться завдання, щоб "це" виглядало дорого, було корисним, служило довго, а ще на "нього" потрібно нанести логотип компанії. І починається квест - спочатку мозковий штурм, що "це" може бути, з подальшим етапом, де "це" купити в потрібній кількості.

Відділ маркетингу: мозковий штурм при виборі подарунків для віп-персон

Вибрати масову сувенірку набагато простіше, ніж ту, яку можна презентувати важливим клієнтам. Як роздатковий матеріал чудово підходять пластикові ручки, чашки з нанесенням, щоденники та інші канцтовари. Деякі виробники замовляють рюкзаки, сумки, візитниці та інші речі, на які можна нанести зображення (мінімум - лого, максимум - додатково картинку і контакти).

Але все це не працює, якщо треба знайти, купити і персоніфікувати хоча б 50-100 комплектів "дорогих" сувенірів. Дорогих і за зовнішнім виглядом, і за вартістю. Так-так, не вийде знайти подарунок, який солідно виглядає, для віп-персони за суму, еквівалентну парі доларів. Іноді краще не дарувати нічого, ніж презентувати важливому гостю, клієнтові або партнерові "нісенітницю" з пластика.

Проблемою може стати і пошук, і покупка партії потрібного обсягу. Наприклад, знайшли 20 щоденників у шкіряній обкладинці, але потрібен тільки синій (корпоративний) колір. А у компанії-постачальника на складі тільки 8 синіх. Решта - всі кольори веселки. Або потрібної партії немає взагалі, очікується в середині січня.

- Як в середині січня, коли нам до кінця грудня треба здати керівництву всю сувенірку вже з нанесеним лого?

І таких історій - десятки, якщо не сотні. Осінь і початок зими для співробітників відділів маркетингу, які відповідають за цей напрямок - найгарячіша пора. У хід йдуть мозкові штурми, детективні сюжети, пошук, пропозиція потрібної ціни.

Майже ідеальний вибір подарунків для віп-клієнтів

Взагалі-то ми хотіли назвати його ідеальним. Він дійсно гарний. Подивіться, які варіанти, моделі і колірні рішення пропонує наш каталог.

Крім якості, продукція відомих світових брендів в більшості випадків придатна для нанесення зображень різними методами. Наприклад, шевкографією можна нанести лого на коробку. Якщо матеріал коробки більш м'який, можна розглянути варіант тиснення.

Ми пропонуємо сувеніри та подарункові набори:

  • брендові ручки Паркер - в наборах або поодинокими екземплярами;
  • комплекти ножів Victorinox;
  • набори для ігор, винні пристосування, набори для гоління і куріння - Philip Laurence, Dalvey, Philippi Paco та інших відомих брендів.

Увесь список подарункових наборів можна подивитися на сторінках інтернет-магазину Атрибут. Дуже гідна якість і зовнішній вигляд, зручна і стильна упаковка, в більшості випадків придатна до нанесення зображення, постійна наявність на складі - критерії, чому відділи маркетингу роблять вибір віп-сувенірів у нас. Прийшов час замовлення річної "сувенирки"? Чекаємо на ваші дзвінки!

Поділитися:
ІНШІ ЦІКАВІ СТАТТІ