Ручки Waterman: історія появи та розвитку бренда

Ручки Waterman: історія появи та розвитку бренда

Зручні перові ручки, які рівно і гарно пишуть, з'явилися завдяки дослідам Льюїса Ватермана. Зараз вони є одними з найбільш популярних письмових інструментів. Стильні, якісні моделі часто вибирають на подарунок друзям або колегам.

Історія створення компанії Waterman

Робота ручок заснована на природній властивості рідин підніматися тонкими каналами. Саме цей капілярний ефект використав Ватерманом для створення інноваційної перової ручки - фірмової моделі Regular. Її популярність була настільки велика, що розробник вирішив заснувати компанію з виготовлення таких письмових інструментів. Це було зроблено в 1888 році, а вже наступного року з'явилися вироби, за багатьма параметрами схожі на сучасні.

У 1990 р. після перемоги фірми на Всесвітній експозиції в Парижі, її представництва відкрилися і в інших країнах - Канаді, США. Тоді ж було розпочато випуск безпечних моделей, у яких перо вкручувалося всередину корпусу. Льюїсом Ватерманом був також розроблений і запатентований той елемент, без якого важко уявити більшість видів сучасних ручок - кліп для закріплення аксесуара на кишені.

У роки Першої світової війни вироби бренда стали відомими у всьому світі як елітна продукція. Зразком дизайну майбутніх ручок бренда стала модель Patrician з оздобленням із мармуру. Впродовж наступних кількох років популярність товарів зменшилася. Керівництво фірми направило сили на виробництво недорогих, але практичних перових виробів зі сталі. Це допомогло фірмі зберегти і своє ім'я, і ​​клієнтів, і прибуток, щоб у другій половині 20 століття знову повернути славу елітного бренда.

Стратегії французької та американської гілки Waterman відрізнялися:

  • виробництвом преміум-виробів займалися у Франції (модель з футуристичним оздобленням і дизайном у вигляді ракети CF тощо);
  • американське відділення випускало колишні моделі розкішних ручок, що стало провальною стратегією.

Сучасна історія бренда

У 1987 році Gillette викупив Waterman, але нові маркетингові стратегії не принесли очікуваного успіху. З елітного бренда продукція перетворилася на доступну, зі скромним дизайном, що майже витіснило її із сегменту преміум-товарів і перемістило в середній з високою конкуренцією.

У 1990 р. бренд перекупила компанія Newell Rubbermaid. Імідж товарів повністю змінили. Нова стратегія полягала у поверненні слави елітних товарів і завоюванні ще однієї категорії покупців - забезпечених і стильних жінок.

Це принесло успіх. І зараз вишукані подарункові ручки бренда Waterman для жінок популярні в різних країнах. Пропонуємо купити їх та інші моделі канцелярських аксесуарів у нашому магазині.

Поділитися:
ІНШІ ЦІКАВІ СТАТТІ